این روزها پیدا شدن بدل افراد مشهور و برترمانند بدل ایرانی کریستیانو رونالدو و مسی و بازیگران و مجری ها و .. دردنیا سرو صدای زیادی به پا کرده است . اکثر مردم دوست دارند چهرشون شبیه یکی ازچهره های افراد برتر و مشهور باشد . افراد حتی با تشابه کم سعی میکنند با تغییر درچهره و ظاهر خود مانند لباس پوشیدن و مدل مو و… شباهت خودرا به این افراد بیشتر کنند.

از میان بدل های معروف افراد مشهور دردنیا نام بدل های ایرانی افراد معروف نیز به چشم میخورد. در میان این بدل های ایرانی آقای داود محمودی توانسته از نظر تشابه چهره به فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو رتبه ی برتری نسبت به دیگر بدل ها ی کریستیانو رونالدو به خود اختصاص دهد.

شباهت زیاد او به کریستیان رونالدو باعث شده در ایران مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد و دربین مردم محبوبیت خاصی داشته باشد و مردم  او را دنبال کنند.

 

بدل ایرانی کریستیانو رونالدو

برگی از دفتر زندگی داود محمودی بدل ایرانی کریستیانو رونالدو

داود محمودی متولد 17 مرداد سال 1366 است وی در بیمارستان وحید اصفهان به دنیاآمده است.

ازبچگی علاقه ی بسیار زیادی به فوتبال داشت. او عاشق فوتبال بود به طوری که دوران دبستان و زنگ های آخر کلاس با معلم های مدرسه فوتبال بازی میکرد. معمولا هم کلاسی های دیگرش مجبور بودن طی این مدت درکلاس مشغول درس خواندن باشند.این موضوع باعث شده بود که بچه های کلاس به او حسادت کنند.

وقتی او وارد دوره ی راهنمایی شد عضو تیم فوتبال مدرسه بود . بیشتر وقت ها به دلیل حضورش به عنوان کاپیتان تیم منتخب شهرستان فلاورجان ، سر کلاس حضور نداشت. او اکثر اوقات در اردو های فوتبالی بودن اما این موضوع به درس خواندش هیچ صدمه ای وارد نمیکرد و همیشه جز نفرات اول کلاس بود.

سال 79 توسط آقای ساکت در مسابقات شهرستان های اصفهان برای تیم منتخب اصفهان انتخاب شد و او به بالاترین جایگاه فوتبالی اصفهان رسیده بود.

 

بدل ایرانی کریستیانو رونالدوبدل ایرانی کریستیانو رونالدو

 

 

 

 

 

 

 

 

داود محمودی بدل ایرانی کریستیانو رونالدو علاوه بر اینکه از نظر چهره شباهت بسیاری به کریستیانو رونالدو دارد از نظر علاقه به فوتبال نیز به او خیلی شباهت دارد. با شناخت بیشتر اومی توان فهمید از چه جنبه ها و جهات دیگر  شبیه بازیکن معروف کریستیانو رونالدو است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *